coaching4smart

Podsumowanie 2015 roku

In Codzienne wpisy o narzędziach w coachingu on 21/12/2015 at 05:00

Zbliża się koniec roku. To dobry moment na podsumowania. Ale dla odmiany dzisiaj zapraszam Was do zrobienia ćwiczenia.

Weź kartkę papieru, mazaki, długopisy, kredki, itp., zastanów się i zacznij rysować. Zastanów się nad 2015 rokiem. Zobacz go z lotu ptaka i rysując odpowiedz sobie na pytania:

Co jest ważne dla mnie?

Co ma dla mnie sens?

Kiedy to wiem, czego nauczyłem/am się o sobie w tym roku?

Z czego jestem dumy/a?

Z czego mniej?

Co teraz?

Na co jestem gotowy/a umówić się ze sobą w 2016 roku?

Może są inne pytania, które są również dla mnie ważne.

Jakie to pytania? Jakie są na nie odpowiedzi?

Kiedy patrzysz teraz na rysunek, co stało się jasne?

Miłych odkryć. 🙂

Autorka wpisu: Małgorzata Wąsowska

Skomentuj

