coaching4smart

Spojrzenie na świat

In Codzienne wpisy o narzędziach w coachingu on 05/10/2015 at 05:00

Ostatnio natknęłam się na taką opowieść:

Kiedy byłam małą dziewczynką, świat wydawał się ogromny i barwny. Był pełen różnych kształtów i ludzi, którzy byli wysocy i mądrzy. Pomimo to, ten świat był piękny i pełen radości, a moja siostrzyczka naprawdę fajna. Pozwalała mi się bawić jej lalką, przymierzać jej sukienki i czytała mi codziennie wieczorem bajki. Im stawałam się bardziej dojrzała, tym więcej pojawiało się zakazów i nakazów. Całe rzesze ludzi chciało planować moje codzienne działania i wpływać na moje decyzje. Kolory zastąpiły szarości, a radość – codzienność.

Źródło: autor nieznany.

Zastanawiam się, a co by było, gdyby tak znowu stać się na chwilę dzieckiem? Poczuć tę radość, beztroskę i ponownie zastanowić się: jaka jest moja misja?, jaki ma sens to, co robię/zrobię?

Zachęcam, żeby usiąść na podłodze i spojrzeć na otaczający świat z perspektywy dziecka. Co nowego się wtedy pojawia? Jakie myśli przychodzą? Co jest teraz ważne? Jaki to ma sens? Jaka jest moja misja? Jak chcę pokierować moim życiem?

Zostawiam Was z tymi myślami. 🙂

Autorka wpisu: Małgorzata Wąsowska

 

Skomentuj

